קטגוריות ראשיות

B3e94954a756c3813fac1a1c59cec755

מוניטורים אולפניים

תפקידם של מוניטורים לאולפן

באתר של סנטרוניקס אנו מציעים מוניטרים אולפניים איכותיים בדגמים שונים. לרשותכם עומד הצוות המקצועי של החברה, הזמין לסייע ולייעץ בבחירה נכונה של מוניטור אולפני. הנה כמה דברים בסיסיים שכדאי לדעת על הנושא.

מוניטורים לאולפן הם בעצם סוג של רמקולים לאולפן, המהווים מרכיב חיוני בכל סוג של אולפן מקצועי או ביתי. מדובר בסוג של מוניטור מוגבר המספק חוויית שמע ניטראלית ומדויקת, נאמנה למקור, להבדיל מרמקולים רגילים שלא אחת פועלים לייצור שמע משופר שלא חייב להיות נאמן למקור.

הניטרליות והדיוק של מוניטור רמקול חיוניים להליכי מיקס, ליכולת להפיק סאונד זהה למקור  המאפשרת לטפל בו נכון. לא אחת, העבודה עם אוזניות אולפן אינה מספקת את התוצאה המבוקשת, שכן היא יוצרת הבדל בסאונד הנשמע דרך האוזניות מול זה הנשמע בחלל החדר.

רמקולים אולפניים, כמו כל רמקול אחר, יורכבו בבסיסם מוופר האחראי על הפקת צלילים נמוכים, ומטוויטר שאחראי על הפקה של צלילים גבוהים. במרבית דגמי המוניטורים מושם דגש על גודלו של הוופר והתאמתו למידות החדר, כאשר עבור מוניטורים לאולפן ביתי לרוב יספיק וופר בגודל של חמישה עד שבעה אינץ’.

בימינו נעשה שימוש רב באולפנים במוניטורים מוגברים המכונים גם מוניטורים אקטיביים, כלומר כאלו שיש להם מגבר פנימי מובנה ושאינם נדרשים במגבר חיצוני כמו שצריך במוניטורים פסיביים. בנוסף לכך, בימינו ניתן למצוא מוניטורים מוגברים רבים שיש בהם גם רכיב קרוס אובר, המשמשים לפיצול של סיגנל לפי תדר נמוך, תדר גבוה ולעיתים גם תדר מידי אמצעי. הרכיב מסייע בהפקה של סאונד יותר מדויק, צלול ונקי.



תוצאות: 6
בחרת לסנן לפי: מוניטורים אולפניים
סוג / שימוש
יצרנים
טווח מחירים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:

מוניטור אולפני מוגבר Reveal 502 תוצרת Tannoy מגבר ניפרד לוופר ולטוויטר Bi Amp וופר של 5.25 אינץ. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 782 ₪ מחיר
750 ₪
מוניטור אולפני מוגבר Reveal 502  תוצרת Tannoy

מוניטור אולפני מוגבר מגרמניה. מגבר ניפרד לוופר ולטוויטר Bi Amp וופר של 5.25 אינץ. עוצמה של 80W לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 890 ₪ מחיר
860 ₪
מוניטור אולפני מוגבר Gibbon5  תוצרת Monkey Banana

מוניטור אולפני בתצורת 2Way - וופר בגודל 6.5״ , טוויטר 1" מסוג Soft Dome. הגברה 40W + 40W באמצעות מגבר Class D. היענות תדרים: (39Hz-25Khz (-10db, לעומת (47Hz-21Khz (-3db. עוצמה - 112db SPL. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 915 ₪ מחיר
895 ₪
LP-6 מוניטור מוגבר אקטיבי אולפני תוצרת KALI ארה"ב

SB001 ספוג לרמקול מוניטור אולפני Soundking (המחיר באתר הוא ליחידה) לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 56 ₪ מחיר
52 ₪
SB001 ספוג לרמקול מוניטור אולפני Soundking

סטנד למוניטור אולפני SOUNDKING DB039 גובה משתנה - מתכוונן עם "פין" לנעילת מוט הגובה. SPIKE להקטנת המגע עם הריצפה (המחיר באתר הוא ליחידה) לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 219 ₪ מחיר
180 ₪
DB039B סטנד למוניטור אולפני ממתכת מתכוונן Soundking יציב במיוחד SONTRONICS סנטרוניקס

סטנד מוניטור איכותי מעץ Croce Stand 36 גובה 92 ס"מ. פלטה עליונה Aerstop pad לשיכוך רעשים בין המוניטור לסטנד. עיצוב מרהיב ומוצק למניעת ויברציות לא רצויות. לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 1,485 ₪ מחיר
1,350 ₪
סטנד מוניטור איכותי מעץ Croce Stand 36  ZAOR